Ważny obszarem w trakcie organizacji procesu szkoleniowego są antrakty na kawę zwykle zwane jako: przerwa kawowa. Często przygotowane są trzy w przebiegu szkolenia i dają one szansę trenowanym osobom „rozprostować kości".
W trakcie zwykłej przerwy kawowej, obsługa ośrodka szkoleniowego podaje kawę, herbatę, soki oraz wodę. Z reguły podawane są drobne coś do przegryzienia oraz niedrogie ciastka.
Uczestnicy kursów zwykle zauważają przerw kawowych w kategoriach pierwszoplanowego składnika dnia przebiegu szkolenia. Nie widzą, gdyż nie ma niczego szczególnego nie wyróżniają się bez względu na to gdzie organizowane jest szkolenie.
Można znaleźć pomimo wszystko przykłady gdzie organizator usługi dla HR dba o zawartość sali szkoleniowej ale również koncentruje maksimum aktywnośći na organizacji kateringu i przerywników kawowych. W takim przypadku zwykle przerwy organizowane są zwykle w postaci otwartych przerw kawowych.
W przypadku takich chwil na odpoczynek owoce, przekąski, soki, kawa herbata, wypieki itp. stale są dodawane przez obsługę centrum szkoleniowego i są w zasięgu dla uczestników szkolenia przez cały czas jego trwania. Znacząco poprawia to nastrój wśród uczestników treningu i tym samym wzmacnia długofalowe skutki biznesowe prowadzonych szkoleń.
Inne blogi: Blog 1 Blog 2 Blog 3
Słowa kluczowe: organizacja szkoleń, usługi hr, organizacja procesu szkoleniowego, efekty biznesowe szkoleń, sala szkoleniowa, przerwa kawowa, przerwa na kawę, katering, catering, uczestnicy szkoleń
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz