Opracowane przez TNS OBOP raporty sugerują, że ponad 30% małych biznesów w naszym kraju nie wdrożyło własnej witryny w sieci i nie korzysta z e-mail w pracy na własny rachunek.
Chociaż rezultat ten wydaje się być zaskakująco dużym, to można wykorzystać parę skutecznych sposobów na pozbycie się kłopotu i zorganizowanie w niedługim okresie podwalin pod swoją pozycję w internecie. Jako firma konsultingowa w obszarze informatyki naszym klientom zwykle wskazuję rozwiązanie proste, a jednocześnie szybkie: zbudowanie witryny sieciowej w oparciu o wordpress lub joomlę, a w kolejnym kroku instalację nabytej w sieci templatki u takich producentów jak templatemonster.com.
Tak zrozumiałe podejście pozwala na zwykle bezzwłoczny sukces – witryna w sieci nie tylko pojawi się w internecie ale również zrobi wrażenie profesjonalnie przygotowanej. Praktycznie zawsze, w kwocie około 600 pln brutto można osiągnąć wszystkie postawione cele.
Budowa witryny nie skutkuje obecnością mikrofirmy w sieci. Krytycznym działaniem jest jej wypromowanie częstokroć z pomocą doświadczonych podmiotów lub ponownie z naszą pomocą, bo na brak sukcesów w tej branży nie możemy narzekać. Nie można zaponieć, by zawartość w witrynie były systematycznie aktualizowane i przygotowane tak w treści jak również nagłówkach na wizyty robotów wyszukiwarek internetowych.
Inne witryny: Witryna 1, Witryna 2,
Słowa kluczowe: themeforest.com, templatemonster.com, yootheme.com, templatka, szablon strony, mikrofirma, mała firma, mały biznes, witryna firmowa, obecność w sieci, prezentacja w internecie
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz